Terima kasih kepada semua pengunjung blog zilakasim..... mulai dari 22 feb 2010... zilakasim sudah bepindah ke www.zilakasim.com.... nanti klik gambar kat bawah untuk masuk blog baru ni ekkkk...... TQVM

About Me

My photo
I'm working lady but have interest in sewing.... Menjahit adalah terapi paling berkesan untuk aku hilangkan sifat panas baran... syukur ke hadrat ilahi

Thursday, January 28, 2010

Yoyo maker - love




Ini atas permintaan customer... dia ym saya minta saya tepek gambar yoyo maker - love ni... dia tak dapat imagine rupanya... aku pun malas nak godek2 pos lama... pagi tadi aku snap gambar yoyo maker tu buat tatapan semua ekkk




post signature

3 comments:

nor_a on January 28, 2010 at 12:31 PM said...

cantik nyer yoyo love nie...i'm love it...hehehe..akak nak beli.sekali dgn yoyo maker butterfly..bape ek termasuk postage ke swk nie..akak bgtau ek cost sy leh bank in sekali ngan duit kutu mesin.

zilakasim on January 28, 2010 at 1:01 PM said...

nora... love RM35
yg butterfly tu mahal sikit... RM38... stok baru diaorg jual mahal pula... pos akak ambik... rm8 utk bwah 500 gram

nor_a on January 28, 2010 at 1:57 PM said...

orait...nanti sy dah bank in sy email akak k.tq...hehehehe

Related Posts with Thumbnails