Terima kasih kepada semua pengunjung blog zilakasim..... mulai dari 22 feb 2010... zilakasim sudah bepindah ke www.zilakasim.com.... nanti klik gambar kat bawah untuk masuk blog baru ni ekkkk...... TQVM

About Me

My photo
I'm working lady but have interest in sewing.... Menjahit adalah terapi paling berkesan untuk aku hilangkan sifat panas baran... syukur ke hadrat ilahi

Sunday, January 17, 2010

Beg hobo zakia

Ni dia beg zakia... dia guna mesin singer jee nak jahit... soa sape2 yg  rasa minat nak menjahit... mesin apa2 pun boleh guna ... yg penting tu niat nak belajar dan melatih diri untuk menjahit.... cayalah zakia...


Beg hobo zakia ni aku buat diff dari yg mula2 aku buat dulu... aku ubah tang tali... kira nak kasi match ngan badan sekali... pastu kat dalam aku jahit zip... nanti zakia janji nak email aku gambar yg bahagian dalam... sbb semalam masa nak balik, dia tak habis habis cantum tali n beg ngan jahit kat keliling tu jerrrr... ni dia hassil begnya yg sempat aku snap gambar



beg hobo zakia bersama clutch anne... anne jahit cluth guna artista 200





beg yg separa siap

Tu mesin singer zakia.... dah lama mesin tu  tau

aku tunjuk kat zakiah cara2 finishing... dia kena jahit ngan jahit kemas kat tepi jeee... pastu boleh bergaya sakan dah



zakia bersama hasil tangannya.... so aku ada satu lagi kelas bersama dia.. wall hanging



post signature

4 comments:

Rica Sagesse on January 17, 2010 at 11:45 AM said...

Tq K.zila bagi N test drive artista 200... best sgt..biasa drive kancil(kuda hitam), sekali dpt continental mcm artista tu... best sgt.. senyap je bunyi,tau2 dah jalan...

Unknown on January 18, 2010 at 8:16 AM said...

Salam Kak Zila, berapa harga kelas nak jahit beg hobo ni ek? ;)

zilakasim on January 18, 2010 at 10:13 AM said...

ANNE... SABTU NI SIAP BEG HEXAGON LA EKK

FARAH.. KELAS RM100

Ariza Craft on January 19, 2010 at 12:16 PM said...

k.zila,
dh letak gmbr kt my blog.
thanks so much.
& sorry x sempat masak for lunch, tgh kalut & leka siapkan bag tu.

nk kirim belikn interfacing yg tebal tu yea & paper utk iron tu (x tau name nye).

Related Posts with Thumbnails