Terima kasih kepada semua pengunjung blog zilakasim..... mulai dari 22 feb 2010... zilakasim sudah bepindah ke www.zilakasim.com.... nanti klik gambar kat bawah untuk masuk blog baru ni ekkkk...... TQVM

About Me

My photo
I'm working lady but have interest in sewing.... Menjahit adalah terapi paling berkesan untuk aku hilangkan sifat panas baran... syukur ke hadrat ilahi

Tuesday, January 5, 2010

On the way


hari ni aku nak update pasal giveaway... aku dah paste alamat kat sampul.. so kalu tak de aral melintang.. petang ni aku minta despatch belikan setem pastu pos kat peserta giveaway ekkk



yg dalam bakul tu hadiah yang lebih... nanti aku buat giveaway lagi


yg ni pula bakul utk lucky draw utk peserta giveaway... aku belum fikir camna nak buat luckdraw tu.. kawan2 semua ada idea tak, please help me..




post signature

0 comments:

Related Posts with Thumbnails