Terima kasih kepada semua pengunjung blog zilakasim..... mulai dari 22 feb 2010... zilakasim sudah bepindah ke www.zilakasim.com.... nanti klik gambar kat bawah untuk masuk blog baru ni ekkkk...... TQVM

About Me

My photo
I'm working lady but have interest in sewing.... Menjahit adalah terapi paling berkesan untuk aku hilangkan sifat panas baran... syukur ke hadrat ilahi

Tuesday, January 26, 2010

Cerita clearance stok

Kikikiki.... mnesti org peli ngapa saya nak clear stok n kemas n susun elok222....n start Feb 2010, aku nak makeover sikit tempat jahit tu... so kalu ada brg extra aku perlu kemas atau buat clearance stok... bermula dari Feb 2010 aku akan mula buat sulam2 ngan jahit... so aku perlu ruang yg luas sikit... maklum la rumahku kan cam pigeon hole jeee... kikikikiki... since tools dah habis aku susun...esok aku mulakan utk kain pula... kalu ada extra mungkin aku buat clearance juga... kikikiki... lepas ni aktiviti sulam menyulam aku dan adik beradik akan bermula...doakan agar aku berjaya ekkk dgn plan2 yg aku dah buat tu.... kalu tak ada aral melintang hasil sulaman tu aku akan tepek kat blog nanti... penat juga buat clearance stok ni..... letih tahap max




post signature

0 comments:

Related Posts with Thumbnails