Terima kasih kepada semua pengunjung blog zilakasim..... mulai dari 22 feb 2010... zilakasim sudah bepindah ke www.zilakasim.com.... nanti klik gambar kat bawah untuk masuk blog baru ni ekkkk...... TQVM

About Me

My photo
I'm working lady but have interest in sewing.... Menjahit adalah terapi paling berkesan untuk aku hilangkan sifat panas baran... syukur ke hadrat ilahi

Thursday, January 21, 2010

2 type of bias tape maker

Aku nak share 2 jenis bias tape maker yg Maya beli smlm.... ada a few brand... tapi so far aku guna Clover atau Prym je...



cuba perhatikan bias tape maker kat atas tu... aku dah tunjuk kat Maya cara2 nak guna & fungsi dia... yg warna cam besi tu mmg guna utk bias tape biasa jeee...tapi clover ada keluarkan 2 product satu yg bias tape & satu lagi bias tape plus boleh letak fusible web tape kat atas tu... biasa yg ini mostly guna masa buat stainglass nyerrr quilt...So Maya decide beli 2 fungsi tapi difference saiz... kalu u all tak faham... boleh la tanya...mungkin aku tak reti sgt nak tulis ayat yg cun2 dan ayat yg mudah faham





post signature

3 comments:

ainiayu on January 22, 2010 at 12:49 AM said...

bape rm satu?...

zilakasim on January 22, 2010 at 7:15 AM said...

rm45 satu kak termasuk kos pos

Rica Sagesse on January 22, 2010 at 3:09 PM said...

mmg tak paham la wehh...

Related Posts with Thumbnails