Terima kasih kepada semua pengunjung blog zilakasim..... mulai dari 22 feb 2010... zilakasim sudah bepindah ke www.zilakasim.com.... nanti klik gambar kat bawah untuk masuk blog baru ni ekkkk...... TQVM

About Me

My photo
I'm working lady but have interest in sewing.... Menjahit adalah terapi paling berkesan untuk aku hilangkan sifat panas baran... syukur ke hadrat ilahi

Monday, January 25, 2010

Clearance Stock - 1

Seperti yg aku janjikan... aku nak buat clearance stock aku yg baru kemas smlm...insyaallah aku akan buat list n pack elok... so tak de aku terbeli 2 kali.............aku ni bukan leh caya... kalu rambang mata semua benda nak beli






Ni ring saiz duit 20 sen... RM1 satu jeee
sold - 10 ketul
balance - 2 ketul




name card holder ni aku beli konon2 nak buat pouch quilt tu... kikikiki.. pastu buat pekasam... so aku jual RM1.50 satu



butang saiz duit 50 sen.... so aku pun jual 50 sen juga.... kuantiti sebanyak dlm gambar jeee... tak de extra dah




post signature

0 comments:

Related Posts with Thumbnails