Terima kasih kepada semua pengunjung blog zilakasim..... mulai dari 22 feb 2010... zilakasim sudah bepindah ke www.zilakasim.com.... nanti klik gambar kat bawah untuk masuk blog baru ni ekkkk...... TQVM

About Me

My photo
I'm working lady but have interest in sewing.... Menjahit adalah terapi paling berkesan untuk aku hilangkan sifat panas baran... syukur ke hadrat ilahi

Friday, January 15, 2010

Set buku


Terbaru aku beli hexagon.... so lengkaplah set buku2 ni.... ada star, house, square, log cabin dan akhir sekali hexagon.... happy rasanya bila dah cukup set buku ni semua.... kalu la aku rajin cam kawan2 semua...seronok juga... tapi penyakit m asyik melanda sekarang ni... tapi aku perlu muhasabah diri ... 2010 penuh ngan cabaran... cabaran tu mendewasakan dan mematangkan aku... aku tak boleh toleh ke belakang lagi.... teruskan usaha... cewahhhhh semangat berkobar2 ni.... kikikiki... 



Ni buku yg aku dah sedia ada ... aku upload lagi untuk tatapan kawan2 semua ekkkk.... kot2 boleh beri idea kepada kawan2 semua ekkkk... tuan punya buku kerajinan dia kurang sikit... kkikiki...




post signature

0 comments:

Related Posts with Thumbnails