Terima kasih kepada semua pengunjung blog zilakasim..... mulai dari 22 feb 2010... zilakasim sudah bepindah ke www.zilakasim.com.... nanti klik gambar kat bawah untuk masuk blog baru ni ekkkk...... TQVM

About Me

My photo
I'm working lady but have interest in sewing.... Menjahit adalah terapi paling berkesan untuk aku hilangkan sifat panas baran... syukur ke hadrat ilahi

Saturday, January 30, 2010

Simple Quilt - gadis kimono

Dah lama aku tak jahit quilt... hari ni aku buat 2 helai quilt... simple jerrr... aku guna kain panel ... pastu aku buat patchwork kat tepi... aku suka kain panel ni.... cantik kan karektor wanita jepun... pakai baju kimono lagi... aku akan cuba habiskan kain panel yg ada kat dlm almari aku tu... so dapat aku jual masa buka booth nanti...



post signature

7 comments:

MyBotanG on January 31, 2010 at 7:22 AM said...

wow..that's really beautiful.. I have the same geisha print as well.. I panggil 'yellow geisha' but I buat bags.. this is a brilliant idea.. nnt dah siap, please blog about it as well ye..

zilakasim on January 31, 2010 at 9:22 AM said...

thxs... idea dtg tiba2 nak buat simple quilt... sbb geisha tu ada dua... tu yg kasi potong buat panjang satu.... lagi satu yg saiz full

NorshahilaSabarudin on February 1, 2010 at 12:02 AM said...

cantikla kak..Nie wat lagik x sabar nak blajar next week nih..hehe

zilakasim on February 1, 2010 at 4:32 PM said...

ila... jommmmm

mama alicianorman on February 2, 2010 at 6:21 PM said...

kak thanks for the idea...ciluk aci tak?..hahaha sebab fida pun ada fabrik ni juga...nanti nak buat jugak lah..heheheh

zilakasim on February 2, 2010 at 10:53 PM said...

fida... boleh jeee.... idea akak simple jeee... malas nak buat yg berat2... confirm dok siap

zilakasim on February 2, 2010 at 10:53 PM said...

fida... boleh jeee.... idea akak simple jeee... malas nak buat yg berat2... confirm dok siap

Related Posts with Thumbnails