Terima kasih kepada semua pengunjung blog zilakasim..... mulai dari 22 feb 2010... zilakasim sudah bepindah ke www.zilakasim.com.... nanti klik gambar kat bawah untuk masuk blog baru ni ekkkk...... TQVM

About Me

My photo
I'm working lady but have interest in sewing.... Menjahit adalah terapi paling berkesan untuk aku hilangkan sifat panas baran... syukur ke hadrat ilahi

Tuesday, January 5, 2010

olfa Rotary cutter 45 mm & 60 mm


olfa rotary cutter 45mm



60mm

Ni koleksi terbaru cutter aku... tak tahu la aku nak guna masa bila... hahhahah... cutter yg 60mm tu mmg dah lama aku nak beli... last week aku beli juga akhirnya... yg saiz 45mm niu aku beli sbb aku nak cutter dia tu... beli tu dapat cutter.. tu yg aku terus rembat... ingat nak let go cutter yg lama tu... tak tahu nak let go bape... ada sentimental value for me... maklum la tu cutter pertama aku beli since aku mula menjahit quilt & patchwork ni... ataupun aku guna utk potong kertas once blade dia tumpul nanti... good idea




post signature

0 comments:

Related Posts with Thumbnails