Terima kasih kepada semua pengunjung blog zilakasim..... mulai dari 22 feb 2010... zilakasim sudah bepindah ke www.zilakasim.com.... nanti klik gambar kat bawah untuk masuk blog baru ni ekkkk...... TQVM

About Me

My photo
I'm working lady but have interest in sewing.... Menjahit adalah terapi paling berkesan untuk aku hilangkan sifat panas baran... syukur ke hadrat ilahi

Tuesday, January 12, 2010

Letihnya..

Pagi tadi aku bangun seawal 5 pagi, nak siapkan beg hexagon .... ada 2 buah yg dok siap lagi... aduh penatnya.... tengok bilik pula cam tongkang pecah, aku kena cari bibik part time ni, kemas brg2 jahit aku tu... tu yg aku tak beli banyak sgt stok, bilik dah la kecik.. tak tahu aku nak letak mana lagi brg2 tu.... tu yg aku berharap satu hari aku sewa rumah khas utk aku jadikan galeri nanti... tu yg aku dok survey2 kat area rumah aku...


Pastu ada satu customer call nak suruh jahitkan tudung sekolah anak dia.. kalu ikutkan hati mmg aku tak nak ambik tempahan tu... aku takut tak sempat.. tapi kesian pula coz dia dalam pantang, tak dapat dtg nak belajar jahit tudung tu... kain yg ada kat tgn tak ngam pula color... smlm balik dari kerja terus aku g beli kain tudung tu, yg tak tahan kalu g sana bukan kain tu jerrrr aku beli, kain lain pun sama.... ni ya buat aku malas sgt nak menziarahi kedai tu... ada jerrr berkenan, pastu aku nak jahit bila entah......


Apa aku nak buat ni.... tolongggggggggggggg..... penyakit malas makin menjadi2.... aku kena paksa diri ni untuk lebih rajin jahit....



post signature

1 comments:

Handmade Cottage on January 12, 2010 at 1:54 PM said...

jgn malas...u are my icon,hehehe

Related Posts with Thumbnails