Terima kasih kepada semua pengunjung blog zilakasim..... mulai dari 22 feb 2010... zilakasim sudah bepindah ke www.zilakasim.com.... nanti klik gambar kat bawah untuk masuk blog baru ni ekkkk...... TQVM

About Me

My photo
I'm working lady but have interest in sewing.... Menjahit adalah terapi paling berkesan untuk aku hilangkan sifat panas baran... syukur ke hadrat ilahi

Wednesday, January 20, 2010

Ring for butler beg - RM10



ni beg butler yg mula2 aku buat thn 2006.. kikikiki... aku guna rotan since tak de ring ni

Dah lama aku beli ni... cari kat kl tak de... ni aku beli dari Indonesia... kikikiki... ada 24 ketul aku beli... misa dah ambik 5 ketul... pastu kak ayu dari ipoh 5 ketul... pastu lupa lak sape lagi 4 ketul beli... so kat tgn ada 10 ketul tapi aku nak jual 5 ketul jeee... yg 5 aku nak buat pekasam... kot2 aku rajin nak buat beg butler nanti... hahhahah... yg saiz kecik aku tak jual ekkkk... hehehre... ada 2 ketul jeee




post signature

0 comments:

Related Posts with Thumbnails