Terima kasih kepada semua pengunjung blog zilakasim..... mulai dari 22 feb 2010... zilakasim sudah bepindah ke www.zilakasim.com.... nanti klik gambar kat bawah untuk masuk blog baru ni ekkkk...... TQVM

About Me

My photo
I'm working lady but have interest in sewing.... Menjahit adalah terapi paling berkesan untuk aku hilangkan sifat panas baran... syukur ke hadrat ilahi

Wednesday, November 4, 2009

Operation hour for My one stop centre

Aku ada terima ym bertanyakan my one stop centre.... semua ingat aku dah buat fulltime, hehehehe... my one stop centre only on Saturday, Sunday & Public Holiday... hahahhaha, jgn salah baca tau, baca betul2... aku masih lagi bekerja... selagi aku mampu handle, aku akan cuba, kalu dah mmg tahap max, baru aku fikir resign ke tak....


Aku pun tengah planning nak cari one stop centre kat Trengganu, so far my fren ada offer her place... aku kena pastikan tempat yg luas, tak serabut ngan brg, kan tak sia2 student tak selesa... sewa yg murah.. so tak membebankan ... aku hanya nak guna sabtu, ahad & public holiday jeee... ....kalu tak ada aral melintang mid of Nov 2009, akan bermula my one stop centre. Opening mungkin aku bagi special package.. tungggggggggggggggguuuuuuuu ya




post signature

0 comments:

Related Posts with Thumbnails