Terima kasih kepada semua pengunjung blog zilakasim..... mulai dari 22 feb 2010... zilakasim sudah bepindah ke www.zilakasim.com.... nanti klik gambar kat bawah untuk masuk blog baru ni ekkkk...... TQVM

About Me

My photo
I'm working lady but have interest in sewing.... Menjahit adalah terapi paling berkesan untuk aku hilangkan sifat panas baran... syukur ke hadrat ilahi

Wednesday, November 25, 2009

Kelas bersama Untie Zalilah


Kelas ni kira cam tak de dalam plan pun, last week untie Zalilah YM... dia request nak buat kelas last Thursday, last week aku mmg bz sikit... so aku kata weekday next week boleh, tu yg semalam lepas kerja terus g rumah dia kat PJ, Untie suruh aku bermalam rumah dia tapi aku terpaksa tolak, aku belum pack lagi brg2 nak nbalik raya haji...kan pengsan nati terkejar... so kul 12 mlm aku bertolak balik ke rumah.... aku ajar untie jahitr 2 biji beg .... happy sangat dia bila dah siap so kawan2 ni ler hasil beg2 tersebut




Note : esok aku dah berada di Kelate utk sambut raya haji... harap2 banjir dah surut yeeee... Sabtu aku dah ada kat KL kena kerja, ada Property fair kat KLCC... wawawawa




post signature

0 comments:

Related Posts with Thumbnails