Terima kasih kepada semua pengunjung blog zilakasim..... mulai dari 22 feb 2010... zilakasim sudah bepindah ke www.zilakasim.com.... nanti klik gambar kat bawah untuk masuk blog baru ni ekkkk...... TQVM

About Me

My photo
I'm working lady but have interest in sewing.... Menjahit adalah terapi paling berkesan untuk aku hilangkan sifat panas baran... syukur ke hadrat ilahi

Monday, November 30, 2009

Kerja kerja kerja

Dah 3 hari aku tak update blog ni.... aku berada tahap bz juga weekend, kena kerja pastu malam aku jahit beg utk booth aku kat ganu nanti, aku kena jahit beg yg bertemakan batik..... aku plan jahit yg simple2, so aku dapat jahit banyak sikit... so early dec mmg bz tahap gaban




Hari ni aku nak kongsi tahap kepenatan aku selama 2 hari bekerja ianitu sabtu dan Ahad (28-29 Nov 2009)... actually company aku baru launch Condominium baru kat Penang, namanya The Oasis.... we all ada exebition kat Kuala Lumpur Convention Centre (KLCC)... aku kena kerja juga sbb comning soon comapany nak lauch Condominium kat Kuchai Lama... so kena buat survey.... aduh penat juga sbb 1st time buat marketing... selalunya we all kat belakang tabir jeee.... actually aku ni keje kat Finance Department... so mmg tak tau le pasal2 launching ni.... nak buat camna... kerja kerja kerja.... kan tak dapat bonus nanti.... taka dapat aku tambah koleksi mesin jahit aku lagi... hehehe




Sempat juga aku ambik gambar sekitar exebition tu.... 


1st day 












 

2nd day 

 
 


post signature

2 comments:

Ariza Craft on December 1, 2009 at 9:13 AM said...

k.zila, x dpt rege condo for staff ker :P.
condo kt kuchai lama tu bile launching nye. mahal tak?

zilakasim on December 1, 2009 at 9:42 PM said...

dapat 7% tapi tak minat sgt kat kondo ni.... kuchai tu dalam bln mar ni lauch

Related Posts with Thumbnails