Terima kasih kepada semua pengunjung blog zilakasim..... mulai dari 22 feb 2010... zilakasim sudah bepindah ke www.zilakasim.com.... nanti klik gambar kat bawah untuk masuk blog baru ni ekkkk...... TQVM

About Me

My photo
I'm working lady but have interest in sewing.... Menjahit adalah terapi paling berkesan untuk aku hilangkan sifat panas baran... syukur ke hadrat ilahi

Monday, November 2, 2009

Booth kat Institut Kraftangan Malaysia 11-14 Nov 2009

Aku just dapat call dari Kraftangan Trengganu, tanya nak joint tak event diaorg, ada beberapa event yg aku rasa nak joint sbb kawasan sekitar KL, kedah, Perlis dan Langkawi aku rehect awal2, jauh, lagi satu tak de cuti, so aku mungkin joint kat Institut Kraf ngan YPU jeee.... doa2 ek kawan2 aku sempat siapkan produk ni... mau aku pulun jahit ni




post signature

0 comments:

Related Posts with Thumbnails