Terima kasih kepada semua pengunjung blog zilakasim..... mulai dari 22 feb 2010... zilakasim sudah bepindah ke www.zilakasim.com.... nanti klik gambar kat bawah untuk masuk blog baru ni ekkkk...... TQVM

About Me

My photo
I'm working lady but have interest in sewing.... Menjahit adalah terapi paling berkesan untuk aku hilangkan sifat panas baran... syukur ke hadrat ilahi

Sunday, November 1, 2009

Hasil jahitan Ainun dari Kuantan

Selesai jerrr kelas Tuty, aku terus balik Kemaman... esok ada kelas bersana Ainun... tapi ada cerita sedih sikit, sebab nak cepat aku x sempat nak dinner, sampai Kemaman aku kena gastrik, menangis aku mlm tu, kul 12 aku g klink ambik ubat, pastu aku minum air panas n rehat kat hotel




Pagi ahad tu aku terima panggilan dari Ainun, dia dah sampai kat hotel... so we all mulakan jahitan tudung dahulu, nak kejar masa coz aku kena check out kul 12 noon, siap tudung terus jahit beg, wow 9-12, we all dapat settle 2 jahutian tudung n beg... ni dia hasil beg ainun






post signature

0 comments:

Related Posts with Thumbnails