Terima kasih kepada semua pengunjung blog zilakasim..... mulai dari 22 feb 2010... zilakasim sudah bepindah ke www.zilakasim.com.... nanti klik gambar kat bawah untuk masuk blog baru ni ekkkk...... TQVM

About Me

My photo
I'm working lady but have interest in sewing.... Menjahit adalah terapi paling berkesan untuk aku hilangkan sifat panas baran... syukur ke hadrat ilahi

Thursday, November 19, 2009

Cerita lawak pagi2 buta


Aku tadi g la jejalan kat craftzone tu... selama ni aku tak pernah tau yg maya tu jiran sebelah ofis, pernah jumpa face to face masa dia beli set cutter... tadi Allah nak buka hati aku utk lebih peka sikit..tup25 mmg maya mmg kat list YM aku... hahahaha... lawak pagi2 buta...so disebabkan aku mmg dah kenal Maya, aku dengan rasa berbesar hati cadangkan buat Sewing Party Mycraftzone... amacam kawan2 ok tak... tempat aku suggest kat dewan UPM, kawan aku pengurus kat sana... so senang nak sewa... dewan dia pun besar... so kita boleh buat mini booth plus pot luck party... sambil2 aku buat kelas percuma beg hexagon ... ok tak? Aku cadangkan end Dec 2009... kira kita sambut thn baru dengan semangat baru ... kalu sape2 setuju atau ada cadangan... boleh email kat aku ya... semua crafter dijemput hadir.... tak kira di mana anda berada




post signature

0 comments:

Related Posts with Thumbnails