Terima kasih kepada semua pengunjung blog zilakasim..... mulai dari 22 feb 2010... zilakasim sudah bepindah ke www.zilakasim.com.... nanti klik gambar kat bawah untuk masuk blog baru ni ekkkk...... TQVM

About Me

My photo
I'm working lady but have interest in sewing.... Menjahit adalah terapi paling berkesan untuk aku hilangkan sifat panas baran... syukur ke hadrat ilahi

Monday, November 30, 2009

Hari Raya Haji

Raya haji ni aku tak sempat nak bergambar ngan family... maklum la semua beraya kat rumah mertua... lepas tu malam aku dah bertolak balik KL dah... penatnya... aku letak gambar mana yg ada ade je ekkk



Gambar ni adik aku send by sms... nak kasi aku jeles la tu... geram betul



 

 
kak ipar bergaya dgb baju baju bersama2 dgn anak2 tercinta






post signature

1 comments:

Rozieamiesafrin on December 1, 2009 at 2:24 PM said...

cantik tak baju kitaorg, jgnlah marah tu lah lain kali kalu cuti jgn keja

Related Posts with Thumbnails