Terima kasih kepada semua pengunjung blog zilakasim..... mulai dari 22 feb 2010... zilakasim sudah bepindah ke www.zilakasim.com.... nanti klik gambar kat bawah untuk masuk blog baru ni ekkkk...... TQVM

About Me

My photo
I'm working lady but have interest in sewing.... Menjahit adalah terapi paling berkesan untuk aku hilangkan sifat panas baran... syukur ke hadrat ilahi

Monday, November 23, 2009

Booth di TTC, Trengganu

Aku akan buka booth di TTC, Trenganu, anjuran YPU.... aku masuk kat sana bawah kraftangan malaysia... jumpa kat sana yerr kawan2... aku akan berada kat sana seperti berikut

Tarikh : 10 Dec 2009 -20 Dec 2009
Aku hanya akan berada di sana pada 11-13 Dec 2009 & 18-20 Dec 2009... hari2 lain kawan aku dari kemaman akan handle ekkk... jumpa  di sanaaaaaaaaaaaaaaaaa

post signature

0 comments:

Related Posts with Thumbnails