Terima kasih kepada semua pengunjung blog zilakasim..... mulai dari 22 feb 2010... zilakasim sudah bepindah ke www.zilakasim.com.... nanti klik gambar kat bawah untuk masuk blog baru ni ekkkk...... TQVM

About Me

My photo
I'm working lady but have interest in sewing.... Menjahit adalah terapi paling berkesan untuk aku hilangkan sifat panas baran... syukur ke hadrat ilahi

Monday, November 16, 2009

Hobo Bag


Semalam aku siapkan beg ni, aku buat 2 poket... satu berzip dan satu lagi yg  biasa2 tu... kain aku guna warna black n white... kucing gitu...hahhah... semalam jari aku asyik kena jarum jerrr... so kain yg putih nampak la darah aku tu... nak tutup tu aku cover ngan label Zilakasim... taraaa ni la beg aku tu... besar n confirm boleh masuk banyak brg... aku tak bubuh zip tapi aku jahitkan 3 button magnet... so kalu terlupa pun magnet tu sometime lekat ngan sendiri... actually aku ni jarang zip beg...




post signature

0 comments:

Related Posts with Thumbnails