Terima kasih kepada semua pengunjung blog zilakasim..... mulai dari 22 feb 2010... zilakasim sudah bepindah ke www.zilakasim.com.... nanti klik gambar kat bawah untuk masuk blog baru ni ekkkk...... TQVM

About Me

My photo
I'm working lady but have interest in sewing.... Menjahit adalah terapi paling berkesan untuk aku hilangkan sifat panas baran... syukur ke hadrat ilahi

Monday, May 18, 2009

TUKAR TAYAR KERETA DENGAN SPORT RIM SEKALI

Semalam aku telah pergi ke Jalan Kapar di Kelang untuk tukar tayar kereta dengan sport rim sekali. Aku bugdet max RM2000 sahaja (tak mau ikut sangat budak lelaki hias kereta cam boleh ganti isteri)... Aku gunakan duit hasil aku buat kelas jahit tudung di DBKL, lumyan juga, aku dapat RM4000. Selebihnya aku nak simpan duit tu buat modal bisnes.

Tawar-menawar semalam cina tu bagi aku RM1400, tayar rm155 sebijik dan sport rim RM800 , balance untuk charge eksesori. RM600 lagi aku nak beli timing belt, nak servis kereta... so kira budget aku x over. Syukur ke hadrat ilahi

0 comments:

Related Posts with Thumbnails