Terima kasih kepada semua pengunjung blog zilakasim..... mulai dari 22 feb 2010... zilakasim sudah bepindah ke www.zilakasim.com.... nanti klik gambar kat bawah untuk masuk blog baru ni ekkkk...... TQVM

About Me

My photo
I'm working lady but have interest in sewing.... Menjahit adalah terapi paling berkesan untuk aku hilangkan sifat panas baran... syukur ke hadrat ilahi

Tuesday, May 26, 2009

Label


Ni label yang aku design sendiri, aku akan guna label ni setiap kalu aku hasilkan sesuatu produk, confirm aku akan tepek sekali label ni.... tenagh tunggu supplier buat ni, harap-harap awal jun ni dapat kot

Pastu aku gunakan design ni juga untuk aku buat tag harga, cam nampak cun lak.... perasan sendiri... hahahhahah

3 comments:

Aku_tulip on May 27, 2009 at 9:07 AM said...

zila..ok la tu..ada label sendiri...kreatif label tu..lain dr yg lain

zilakasim on May 27, 2009 at 9:25 AM said...

thxs kak... hahhahah perasan sendiri tu

asmaa on May 27, 2009 at 11:56 AM said...

simple tapi cute lah kak...

Related Posts with Thumbnails