Terima kasih kepada semua pengunjung blog zilakasim..... mulai dari 22 feb 2010... zilakasim sudah bepindah ke www.zilakasim.com.... nanti klik gambar kat bawah untuk masuk blog baru ni ekkkk...... TQVM

About Me

My photo
I'm working lady but have interest in sewing.... Menjahit adalah terapi paling berkesan untuk aku hilangkan sifat panas baran... syukur ke hadrat ilahi

Monday, May 25, 2009

BELAJAR BUAT LIPATAN ORIGAMI

Kit lipatan origami ni aku dah beli seminngu yang lepas, namun semalam je aku berpeluang untuk belajar buat tu, cantik sesangat, senang je nak lipat-lipat bila u dah tau, cepat je siap, tapi yang pasti iron mesti ada sentiasa kat tepi, leaps satu-satu lipatan kena iron dulu baru boleh lipat lagi

now aku nak belajar balik anyaman beg tu, dah lupa terus, maklum la cikgu yg siapakan anyaman tu, aku cam malas dah, so akan aku belajar balik..... bias tape maker semua saiz aku dah ada kecuali saiz 3/4 inci je belum sempat nak g beli..... so no excuse untuk aku malas nak belajar anyaman tu, semua tools dah lengkap, aku je kena built up mood aku jeeeee... hehehe

0 comments:

Related Posts with Thumbnails