Terima kasih kepada semua pengunjung blog zilakasim..... mulai dari 22 feb 2010... zilakasim sudah bepindah ke www.zilakasim.com.... nanti klik gambar kat bawah untuk masuk blog baru ni ekkkk...... TQVM

About Me

My photo
I'm working lady but have interest in sewing.... Menjahit adalah terapi paling berkesan untuk aku hilangkan sifat panas baran... syukur ke hadrat ilahi

Monday, May 25, 2009

BISNES ONLINE

Bisnes online? memang tidak pernah terlintas kat fikiran aku selama ni akan buat bisnes secara online. Aku selalu dengar orang cakap jutawan internet cam irfan khairi tu. Tapi bila dah terlibat memamang menyeronokkan, tak perlu bayar sewa kedai, bayar sewa internet jee... jimat segalanya... kedai tu laptop kita jeee

Sebelum aku serius berbisnes, aku ada jahit untuk kawan2 juga, sambutan memang menggalakkan... kawan-kawan university semua order kat aku. Pendapatan aku masa tu dah kira lumayan juga

Aku diperkenalkan oleh member ofis baru aku camna nak bisnes online, dia jual handbag secara online, hari2 dapat duit, terus aku teruja.... aku cuba joint.... wowwwww betul2 syok, hari2 duit masuk kat dalam akaun, masa tu aku rasa laptop yg aku beli selama ni berguna balik, maklum la balik keje kena upload gambar atau check order atau pertanyaan customer. Thanks to aisyah kerana dia buka minda aku pasal online bisnes. Tak perlu sakit kepala.... December 2007 aku dah mula online bisnes

0 comments:

Related Posts with Thumbnails