Terima kasih kepada semua pengunjung blog zilakasim..... mulai dari 22 feb 2010... zilakasim sudah bepindah ke www.zilakasim.com.... nanti klik gambar kat bawah untuk masuk blog baru ni ekkkk...... TQVM

About Me

My photo
I'm working lady but have interest in sewing.... Menjahit adalah terapi paling berkesan untuk aku hilangkan sifat panas baran... syukur ke hadrat ilahi

Wednesday, May 13, 2009

Projek jahitan pertama

Oleh kerana terlampau teruja, aku beli kedua-dua projek bulan Jun iaitu jahit beg cornus dan baju smocking... Hahahhaha sampai sekarang aku tergelak, mau tak semua aku nak beli, aku beli projk mother;'s day iaitu terompah dan beg, terompah dah siap aku pakai (st time dating ngan boyfren) tapi beg sampai sekarang tak siap-siap, projek tergendala tu aku tinggal kat rumah kak long, ingat nak g geledah n cari balik kit tersebut, sayang woooi kit tu aku beli pada harga RM259

Oleh kerana ku gila sangat menjahit, aku telah beli mesin pleater brand sally stanly pada harga RM590 sahaja....

nanti aku update lagi ekkkk

0 comments:

Related Posts with Thumbnails