Terima kasih kepada semua pengunjung blog zilakasim..... mulai dari 22 feb 2010... zilakasim sudah bepindah ke www.zilakasim.com.... nanti klik gambar kat bawah untuk masuk blog baru ni ekkkk...... TQVM

About Me

My photo
I'm working lady but have interest in sewing.... Menjahit adalah terapi paling berkesan untuk aku hilangkan sifat panas baran... syukur ke hadrat ilahi

Thursday, May 14, 2009

May 2006 bemulanya aku sebagai anak seni

Tarikh keramat May 2006, bermulanya perjalanan aku sebagai anak seni .... bukan artis tau, tapi sebagai tukang jahit... hahahha

Setiap hari minggu aku menghabiskan masa untuk belajar di pusat latihan epal puchong...

projek bulanan pertama yang berjaya aku siapkan adalah beg cornus dan baju smocking....oleh kerana aku terasa untuk mendapatkan peralatan quilt & patch terlau susah, aku telah google di internet dan tanya kawan sekeliling... akhirnya usaha aku berbaloi...

Aku juga berjaya mendapatkan mesin pleater brand sally stally pada harga RM590, tapi yang paling syok lagi aku berjaya jadikan mesin tu antik kerana company yang mengeluarkan produk ni telah tutup kedai... yahooooo... Sekarang kalau nak dapatkan mesin ni harga paling murah RM760 brand read

0 comments:

Related Posts with Thumbnails