Terima kasih kepada semua pengunjung blog zilakasim..... mulai dari 22 feb 2010... zilakasim sudah bepindah ke www.zilakasim.com.... nanti klik gambar kat bawah untuk masuk blog baru ni ekkkk...... TQVM

About Me

My photo
I'm working lady but have interest in sewing.... Menjahit adalah terapi paling berkesan untuk aku hilangkan sifat panas baran... syukur ke hadrat ilahi

Wednesday, June 10, 2009

Sticker Kereta

Hari ni aku tempah sticker keta dari Amir, murah dia bagi aku RM2.50 sekeping, saiz sticker tu 9 inci x 5 inci, nanti aku nak bagi kat adik beradik semua, kasi tampal kat keta diaorg, free promosi untuk Zilakasim Quilt Shop. Aku tempah 100 keping (min), kalu ikutkan harga sekeping sticker ni RM8.50 sekeping..... yahoooooooo

Aku tengah fikirkan strategi camna nak majukan bisnes aku lagi niiii.... ya Allah bagi aku idea camna nak perkembangkan lagi bisnes ini... mudah-mudahan aku murah rezeki....

If interested kindly drop the email to ruzila_7174@hotmail.com

Contact no 013-9237174

0 comments:

Related Posts with Thumbnails