Terima kasih kepada semua pengunjung blog zilakasim..... mulai dari 22 feb 2010... zilakasim sudah bepindah ke www.zilakasim.com.... nanti klik gambar kat bawah untuk masuk blog baru ni ekkkk...... TQVM

About Me

My photo
I'm working lady but have interest in sewing.... Menjahit adalah terapi paling berkesan untuk aku hilangkan sifat panas baran... syukur ke hadrat ilahi

Tuesday, June 9, 2009

Mesin Overlock Bernina 800DL

Aku beli mesin jahit tepi pada bulan January 2009, ini adalah disebabkan kesusahan yang aku hadapi bila buat kelas tudung DIY....... Harga mesin ni hanya RM2000.00 sahaja... Mesin ni memamng banyak berjasa untuk aku dalam menjana bisnes kelas tudung DIY. Syukur duit yang aku laburkan untuk beli mesin ini, dapat aku cover dalam bulan tu juga. Actually aku guna duit ang pow dari company untuk beli mesin ni, terpaksa aku tahan nafsu untuk pergi membeli belah since aku amat memerlukan mesin jahit tepi... mula-mula aku paln nak beli mesin cover stitch & chain, tapi bila fikir masak-masak baik beli mesin overlock sahaja... ada rezeki aku akan beli nanti mesin CS tu


If interested kindly drop the email to ruzila_7174@hotmail.com

Contact no 013-9237174

0 comments:

Related Posts with Thumbnails