Terima kasih kepada semua pengunjung blog zilakasim..... mulai dari 22 feb 2010... zilakasim sudah bepindah ke www.zilakasim.com.... nanti klik gambar kat bawah untuk masuk blog baru ni ekkkk...... TQVM

About Me

My photo
I'm working lady but have interest in sewing.... Menjahit adalah terapi paling berkesan untuk aku hilangkan sifat panas baran... syukur ke hadrat ilahi

Thursday, June 11, 2009

Pagi yang malang

Entah arrr, nak kata aku ni sewel x juga rasanya, pagi tadi aku withdraw duit dari Hong Leong Bank sebanyak RM500.... aku nak top up kat maybank2u... nak kena bayar supplier... pukul 8.29 am aku masukkan kat cash machine kat Maybank Bangsar Baru, aku terus tekan ni akaun akaun tanpa check nama tu, terus akau masukkan RM400 dalam tu dan terus accept jeeee...

Sampai kat office dalam pukul 10 pagi aku buka Maybank2u untuk transfer akaun, tup2 apasal duit aku kurang semacam jeeee.... check2 duit RM400 x masuk, terus aku check slip, rumah aku no akaun tu salah dah, masuk dalam akaun orang lain... aduh, cam nak pengsan juga, terus call Maybank, diaorg nasihatkan aku g cawangan yang berhampiran, terus aku g Maybank Tmn Tun Dr Ismail. Sampai sana diaorg kata tak boleh janji, kena dapat approval dari akaun yang aku salah masuk, lucky akaun mamat tu domain, maybank call berkali2 mamat tu, dia x angkat tepon... aku dah takut dah.... besar juga RM400 tu, dapat aku beli stok lagi dgn duit tu.... disebabkan ketension yang teramat sangat aku cuba hiburkan hati, tukarkan kad atm kepada kad debit Maybank, so next time senang aku nak bayar...

Aku sgt2 berterima kasih kepada staf Maybank Tmn Tun coz ambik risiko transfer balik duit kat akaun aku, Allah murahkan rezeki untuk mereka...

Moral of the story untuk diri aku, berhati2 dan double check no akaun bila nak bank in cash dalam atm machine, mmg susah nak diselamatkan kalau sesuatu terjadi........

Syukur duit aku dapat balik dan aku percaya duit tu adalah duit halal yang aku perolehi selama ini.....


If interested kindly drop the email to ruzila_7174@hotmail.com

Contact no 013-9237174

2 comments:

asmaa on June 12, 2009 at 2:51 PM said...

mcm pernah terjadi kat saya seblm nie,sy mll transfer online,mujur masa tu no yg sy masukkan tu takde penama,jadi ia revers scr auto ke akaun semula...

syukur alhamdulillah akak dpt semula duit tu...mmg jem kepala bila kena mcm tuh...semoga allah kuatkan semangat kat akak dlm menghadapi masalah / cabaran seperti itu....aminnn

zilakasim on June 12, 2009 at 5:33 PM said...

tu arrr dugaan ... akak ni masuk cash machine... tu yg tahap kritikal tu

Related Posts with Thumbnails