Terima kasih kepada semua pengunjung blog zilakasim..... mulai dari 22 feb 2010... zilakasim sudah bepindah ke www.zilakasim.com.... nanti klik gambar kat bawah untuk masuk blog baru ni ekkkk...... TQVM

About Me

My photo
I'm working lady but have interest in sewing.... Menjahit adalah terapi paling berkesan untuk aku hilangkan sifat panas baran... syukur ke hadrat ilahi

Tuesday, June 9, 2009

Koleksi buku-buku jahitanku

Gambar-gambar koleksi buku aku......yang kat bawah tu aku baru beli bekas untuk susun buku2 yang saiz kecik dan besar, biar nampak lebih teratur

Semenjak aku berkecimpung dalam dunia jahitan, aku mula mengumpul koleksi-koleksi buku-buku jahitan.... aku lebih suka koleksi buku Jepun, walaupun tulisan dia aku mmg x faham langsung tetapi aku faham gambar dia, gamabr dia jelas dan midah untuk di fahami, kalu ada buku Jepun yang telah di tanslete ke bahasa cina, lagi senang untuk aku, member office boleh translete untuk aku... yahoooo




If interested kindly drop the email to ruzila_7174@hotmail.com

Contact no 013-9237174

0 comments:

Related Posts with Thumbnails