Terima kasih kepada semua pengunjung blog zilakasim..... mulai dari 22 feb 2010... zilakasim sudah bepindah ke www.zilakasim.com.... nanti klik gambar kat bawah untuk masuk blog baru ni ekkkk...... TQVM

About Me

My photo
I'm working lady but have interest in sewing.... Menjahit adalah terapi paling berkesan untuk aku hilangkan sifat panas baran... syukur ke hadrat ilahi

Tuesday, June 30, 2009

Small wallet

Ini wallet yang aku jahit sabtu lepas... lepaskan geram kat wallet yg hilang minngu lepas tu.... ini kira wallet yang ke 3 aku belajar.... so aku stop dulu belajar wallet... ingat nak buat beg pula



pandangan dari dalam wallet tersebut.... eksyen sikit letak duit


yang ni aku letak label yang aku tempah tu, kalu hilang lagi, boleh la org pulangkan kot



atas tu aku nak buat lagi wallet yang kat atas tu, ini dia bahan yang diperlukan utk wallet atas tu ekkk

yang kat bawah ni pula untuk long wallet yang aku hilang tu la.... aku sempat ambik gambar bahan2 sahaja.... cara2 tu belum lagi


If interested kindly drop the email to ruzila_7174@hotmail.com

Contact no 013-9237174

0 comments:

Related Posts with Thumbnails