Terima kasih kepada semua pengunjung blog zilakasim..... mulai dari 22 feb 2010... zilakasim sudah bepindah ke www.zilakasim.com.... nanti klik gambar kat bawah untuk masuk blog baru ni ekkkk...... TQVM

About Me

My photo
I'm working lady but have interest in sewing.... Menjahit adalah terapi paling berkesan untuk aku hilangkan sifat panas baran... syukur ke hadrat ilahi

Thursday, June 11, 2009

Minggu penuh dugaan

Aku telah diuji oleh Allah SWT, isnin lepas keta aku x boleh start enjin, tup2 bateri & starter rosak... aku sampai lewat kat ofis coz tunggu makenik repair keta aku

Semalam pula tepon aku mmg buat hal jeeee... asyik habis bateri jeeeee.... terus aku tukar baru

Tup2 pagi ni, mmg dugaan yg teramat besar arrrrrr, salah masuk akaun orang lain.... aduhhhhhh sakit kepala jap

Namun begitu aku kena fikir positif, tak boleh down, setiap yang terjadi ada hikmah dia nanti, mungkin Allah sedang uji aku..... aku kena redha dan sabar di atas setiap dugaan tersebut....

If interested kindly drop the email to ruzila_7174@hotmail.com

Contact no 013-9237174

1 comments:

Aku_tulip on June 12, 2009 at 10:16 AM said...

zila cam ner bole termasuk kat akaun org lain..tak per zila bole belajar dr kesilapan hari ini...ya mungkin semua tu ujian yg kita tak tau ada hikmah disebaliknya...

Related Posts with Thumbnails