Terima kasih kepada semua pengunjung blog zilakasim..... mulai dari 22 feb 2010... zilakasim sudah bepindah ke www.zilakasim.com.... nanti klik gambar kat bawah untuk masuk blog baru ni ekkkk...... TQVM

About Me

My photo
I'm working lady but have interest in sewing.... Menjahit adalah terapi paling berkesan untuk aku hilangkan sifat panas baran... syukur ke hadrat ilahi

Thursday, October 1, 2009

Tempah Clutch kat Nisa

Nisa jahit clutch ni guna mesin bernette 92e... mmg berbaloi sakan

Aku tempah cluth dari nisa, lawak pula kan, tahu jahit tapi tempah kat org lain... kemalasan aku sampai tahap max.. masa tu ingat nak pakai raya, masa buat kelas ngan nisa, aku bagi kain kat nisa suruh jahit cluth untuk aku, butang aku kata x yah bubuh sbb aku buat sendiri, kasi nisa test guna Bernette 92e tu, masa jumpa nisa nak ambil clutch tu, nisa inform dia happy sangat coz bernette 92e tu berbaloi sgt belinya...hahhahah

If interested kindly drop the email to ruzila_7174@hotmail.com
Yahoo massenger : zila_kasim

Contact no 013-9237174 / 013-3636174
http://galerikraf.blogspot.com/

0 comments:

Related Posts with Thumbnails