Terima kasih kepada semua pengunjung blog zilakasim..... mulai dari 22 feb 2010... zilakasim sudah bepindah ke www.zilakasim.com.... nanti klik gambar kat bawah untuk masuk blog baru ni ekkkk...... TQVM

About Me

My photo
I'm working lady but have interest in sewing.... Menjahit adalah terapi paling berkesan untuk aku hilangkan sifat panas baran... syukur ke hadrat ilahi

Friday, October 9, 2009

Kemas buku & majalah


Minggu ni aku nak cerita pasal buku jeee... balik dari raya tu aku cam bosan tengok buku kat rak kayu tuuu... so aku tukar position sikit since my brother buat satu rak kat dinding tu... yg atas tu buku2 kraf aku, tak dapat nak letak yg jenis majalah sebab adik aku buat ngam2 untuk buku, so aku letak yg jenis majalah kat rak kayu lagi... nati aku fikirkan camna nak buat lagi....aku rasa buku2 aje mmg dah lebih 100 buah buku.... kalu nak buat mini library pun dah boleh kot... hahhahah.. kalu boring2 mmg buku2 ni yg aku dok belek dan hadap, pastu aku berangan macam2... hahahhah

Sementara yg bawah tu majalah ilmiah yg mmg aku beli tiap2 bln, tiap2 bln aku tak miss beli Majalah Jelita dan Wanita.... macam2 info dan ilmu yang aku dapat... kalu aku rasa nak cari design for baju, kasut dan handbag, aku mmg refer kat majalah2 ni semua... aku mmg suka baca dunia fashion, hahahahha tak boleh lari dah dari dunia seorang perempuan

0 comments:

Related Posts with Thumbnails