Terima kasih kepada semua pengunjung blog zilakasim..... mulai dari 22 feb 2010... zilakasim sudah bepindah ke www.zilakasim.com.... nanti klik gambar kat bawah untuk masuk blog baru ni ekkkk...... TQVM

About Me

My photo
I'm working lady but have interest in sewing.... Menjahit adalah terapi paling berkesan untuk aku hilangkan sifat panas baran... syukur ke hadrat ilahi

Sunday, October 4, 2009

Replika mesin jahit



Saya akan bagi give away replica mesin jahit ni untuk pengunjung blog saya yang ke 16000... actually visitor counter tu sewel sikit... bln Ogos dah sampai 17 ribu lebih.. tup2 tak tau la tiba2 balik no 12 ribu... ingat saya jer yg ada problem, rupa2nya most of my fren pun mengalami nasib yg sama...

so 2 replica mesin jahit akan saya berikan untuk 16000 & 160015... cepat2 email saya tau beserta amalat sekali... mesin jahit ni sedia di pos, saya ada tiga mesin jahit ni, so 2 mmg niat nak bagi kat kawan2 semua

0 comments:

Related Posts with Thumbnails