Terima kasih kepada semua pengunjung blog zilakasim..... mulai dari 22 feb 2010... zilakasim sudah bepindah ke www.zilakasim.com.... nanti klik gambar kat bawah untuk masuk blog baru ni ekkkk...... TQVM

About Me

My photo
I'm working lady but have interest in sewing.... Menjahit adalah terapi paling berkesan untuk aku hilangkan sifat panas baran... syukur ke hadrat ilahi

Friday, October 16, 2009

Mesin 82e Kak Nini

Semalam balik dari kerja... aku g ambik mesin cover stitch dan mesin bernina untuk kak nini... yg cover stitch utk kak mah kat ganu... 



Aku terus pergi ke rumah kak Nini kat Taman Tun Husseion Onn, dekat je kat rumah... hanatr mesin kat dia..aku ajar cara nak guna.... tapi maaf kawan2 aku lupa ambik gambar... balik rumah terus jahi tudung utk aku bawa g ganu... fuuhhhh penat juga



post signature

0 comments:

Related Posts with Thumbnails