Terima kasih kepada semua pengunjung blog zilakasim..... mulai dari 22 feb 2010... zilakasim sudah bepindah ke www.zilakasim.com.... nanti klik gambar kat bawah untuk masuk blog baru ni ekkkk...... TQVM

About Me

My photo
I'm working lady but have interest in sewing.... Menjahit adalah terapi paling berkesan untuk aku hilangkan sifat panas baran... syukur ke hadrat ilahi

Monday, December 7, 2009

Mek sue


Ni dia applique mek sue yg aku buat gunakan kain batik yg lebih2 utk jualan kat ganu tu... aku buat mek sue guna payung... hehehe sebab kat ganu kan hujan... titisan air hujan nanti aku letak button ciput2... aku gunakan sulam2 kecik mesin bernette 92e aku tu utk buat tangkai payung tu, pastu air sekitar boot mek sue tu aku guna jahitan yg dua kali tu....




post signature

2 comments:

tuty_rahman on December 7, 2009 at 8:17 PM said...

zila... comel bag tu ... present kat kite wehhhh

zilakasim on December 8, 2009 at 10:39 AM said...

tuty... mek sue yg kesejukkan dek hujan... hahhahahha

Related Posts with Thumbnails