Terima kasih kepada semua pengunjung blog zilakasim..... mulai dari 22 feb 2010... zilakasim sudah bepindah ke www.zilakasim.com.... nanti klik gambar kat bawah untuk masuk blog baru ni ekkkk...... TQVM

About Me

My photo
I'm working lady but have interest in sewing.... Menjahit adalah terapi paling berkesan untuk aku hilangkan sifat panas baran... syukur ke hadrat ilahi

Thursday, December 3, 2009

Busy Busy Busy

Adooooiiii bz nyerrr now ngan ofis nyerrr job, tak leh nak cilok langsung.... tadi jam teruk coz hujan... so aku nyerrrr ofismate lambat... stuck in jam... big bos pula masuk ofis pagi2 buta... cam aku kena buat utk dia...... fuhhhhhh baru lega bila dia dah masuk meeting... baru dapat jengok blog... kawan2 kalu nak order ap2 pls email ya...esok aku cuti... replacement leave yg ahad lepas... dapat aku pulun jahit beg... smlm dah siap match kain2 tu nak potong n jahit jeee... tungguuuuuuuuuu




post signature

0 comments:

Related Posts with Thumbnails