Terima kasih kepada semua pengunjung blog zilakasim..... mulai dari 22 feb 2010... zilakasim sudah bepindah ke www.zilakasim.com.... nanti klik gambar kat bawah untuk masuk blog baru ni ekkkk...... TQVM

About Me

My photo
I'm working lady but have interest in sewing.... Menjahit adalah terapi paling berkesan untuk aku hilangkan sifat panas baran... syukur ke hadrat ilahi

Tuesday, December 15, 2009

bakul bakul bakul

Sape2 nak order bakul rotan dari aku, tutup order esok... aku belikan kat TTC, direct dari pak cik yg anyam rotan.... bakul dia mmg tahan lasak thn lepas aku beli 3 biji, tahnun ni beli lagi mmg berbaloi.. pakcik ni mmg design ikut jepun, maklum la b4 this penah keje kat kilang jepun... hahhaha...aku beli n letak bahan jahitan, senang aku nak g kelas bawa jeeee... actually aku order ni, bila sheila n kawan2 rozita suruh belikan, jadi aku n kak rozita tolong orderkan utk semua... kalu nak beli lepas ni mesti mahal ekkk... ni we all beli kat TTC tu.. hahahha




RM35 sebijik



rm45



RM55




post signature

0 comments:

Related Posts with Thumbnails