Terima kasih kepada semua pengunjung blog zilakasim..... mulai dari 22 feb 2010... zilakasim sudah bepindah ke www.zilakasim.com.... nanti klik gambar kat bawah untuk masuk blog baru ni ekkkk...... TQVM

About Me

My photo
I'm working lady but have interest in sewing.... Menjahit adalah terapi paling berkesan untuk aku hilangkan sifat panas baran... syukur ke hadrat ilahi

Tuesday, December 29, 2009

Aku dan Epal


Kad vip epal akan tamat 16/5/2011 ... nanti 2011 renew lagi... hahahha



ni sijil tahap 1 aku.....yahooo



aku adalah wakil janome yang sah



tak sangka ekkk dah 2 thn company aku beroperasi


Aku adalah vip Epal since May 2006..... sepanjang aku kenal epal, macam2 benda yg aku dapat... hehehehe... khususnya aku dah daftar syarikat Zilakasim Quilt Shop pada May 2008... dah dua tahun company aku tu ...apa yg aku wishlist utk tahun2 yg lepas tu aku berjaya dapatkan juga....syukur ke hadrat Ilahi




post signature

1 comments:

Aku_tulip on December 29, 2009 at 11:32 AM said...

zila tak sangka..dah 2 tahun kedai nie....dan barang pertama akak beli. cutter set....tahniah...mudah²an bisnes makin maju...

Related Posts with Thumbnails