Terima kasih kepada semua pengunjung blog zilakasim..... mulai dari 22 feb 2010... zilakasim sudah bepindah ke www.zilakasim.com.... nanti klik gambar kat bawah untuk masuk blog baru ni ekkkk...... TQVM

About Me

My photo
I'm working lady but have interest in sewing.... Menjahit adalah terapi paling berkesan untuk aku hilangkan sifat panas baran... syukur ke hadrat ilahi

Tuesday, December 22, 2009

closed


Giveaway closed ekkkk.... smlm aku kira2 goodies yg aku beli kat ganu...ngam2 so aku dgn dukacitanya terpaksa tutup giveaway ni... insyaallah lain kali aku buat lagi giveaway...kalu yg atas tak cukup aku gantikan yg laqin selain gambar kat atas tu ekkkk.....so secara rasminya aku tutup giveaway ni berkuatkuasa dari posting ini... sebarang penyertaan selepas ini terpaksa dibatalkan... kawan2 please email kepada saya address seperti berikut sebelum 27 dec 2009, krn pada 31 dec 2009 saya akan umumkan pemnenang bertuah bagi hadiah misteri dan urusan pos hadiah akan mula diedarkan pada jan 2010:-

1. nama
2. alamat
3.no tepon
4. bukti copy n paste... senang nak buat check gitu... hehehe






post signature

5 comments:

MamaRaisya a.k.a Lisa on December 22, 2009 at 9:56 AM said...

semua yg sertai giveway ni ker kna hntr address....hehehe

zilakasim on December 22, 2009 at 11:04 AM said...

ya lisa.. utk urusan pos giveaway tu

Ariza Craft on December 23, 2009 at 11:41 AM said...

k.zila, nnti bwk mase next class jer lh. x pyh pos :P.
ade nk beli brg ngan k.zila, nnti sy listkn. bwk mase next class jer.
x sabar nk bljr wat bag nie :P.
k.zila, ade jual canvas (utk buat bag) & ultra heavy weight interfacing tak? ade bace kt magazine ( design amy butler), antara bahan2 nye cam tu lah.
fleece batting nie jenis nipis ker?

zilakasim on December 23, 2009 at 5:13 PM said...

OK

syakila on December 25, 2009 at 8:45 PM said...

ok kila dah email add

Related Posts with Thumbnails