Terima kasih kepada semua pengunjung blog zilakasim..... mulai dari 22 feb 2010... zilakasim sudah bepindah ke www.zilakasim.com.... nanti klik gambar kat bawah untuk masuk blog baru ni ekkkk...... TQVM

About Me

My photo
I'm working lady but have interest in sewing.... Menjahit adalah terapi paling berkesan untuk aku hilangkan sifat panas baran... syukur ke hadrat ilahi

Wednesday, September 16, 2009

Yahoooooo 2 hari lagi nak balik kg

Oleh kerana projek condo dah nak launch lepas raya... so motto aku n the geng, raya ni kena raya sakan... balik nanti masak kena keje... maklum la projek dah mula... so aku pun kena la kerja kuat juga... so harap2 bisnes online aku tetap berjalan lancar walaupun projek develop condomnium dah bermula.. doakan aku ekk, agar aku boleh control semua ... keje n part time bisnes aku ni, pastu jahit2 aku lagi... adooiii pening bila fikir balik
If interested kindly drop the email to ruzila_7174@hotmail.com
Yahoo massenger : zila_kasim

Contact no 013-9237174 / 013-3636174
http://galerikraf.blogspot.com/

0 comments:

Related Posts with Thumbnails