Terima kasih kepada semua pengunjung blog zilakasim..... mulai dari 22 feb 2010... zilakasim sudah bepindah ke www.zilakasim.com.... nanti klik gambar kat bawah untuk masuk blog baru ni ekkkk...... TQVM

About Me

My photo
I'm working lady but have interest in sewing.... Menjahit adalah terapi paling berkesan untuk aku hilangkan sifat panas baran... syukur ke hadrat ilahi

Wednesday, September 16, 2009

Mesin jahit tepi Bernina

Atas permintaan aku_tulip dari Johor, aku upload gambar mesin jahit tepi untuk tatapan semua
Harga mesin RM2000, tapi mmg aku suka sgt sbb fungsi dia yg macam... mesin ni banyak berjasa kat aku time aku buat kelas tudung gitu... hehehe... memang aku lanyak cukup22... so far memang dia tahan lasak la, tu yang aku sayang sangat...


Fungsi yang ada kat mesin ni







Ni contoh jahitan mesin tersebut ekk








If interested kindly drop the email to ruzila_7174@hotmail.com
Yahoo massenger : zila_kasim

Contact no 013-9237174 / 013-3636174
http://galerikraf.blogspot.com/

4 comments:

syazwaniadnan on September 16, 2009 at 2:57 PM said...

akk, mesin ni ada function untuk jahit tepi tudung?

Aku_tulip on September 16, 2009 at 4:52 PM said...

zila, mesin ni guna benang apa....ada manual tak..

zilakasim on September 28, 2009 at 5:13 PM said...

jahit tepi tudung cam cover stich tak boleh, tu kena beli model lain

zilakasim on September 28, 2009 at 5:13 PM said...

aku_tulip... dia guna 4 benang

Related Posts with Thumbnails