Terima kasih kepada semua pengunjung blog zilakasim..... mulai dari 22 feb 2010... zilakasim sudah bepindah ke www.zilakasim.com.... nanti klik gambar kat bawah untuk masuk blog baru ni ekkkk...... TQVM

About Me

My photo
I'm working lady but have interest in sewing.... Menjahit adalah terapi paling berkesan untuk aku hilangkan sifat panas baran... syukur ke hadrat ilahi

Tuesday, September 8, 2009

Tudung Tudung Tudung

Cute pula aku tengok syaza pakai tudung, nanti ank buatkan utk dia sehelai... pakai raya nanti... hahhaha



Aku cam dah x cukup tangan... baru siap tudung untuk adik2 aku serta syimah with her family... aduhhhhhh banyaknya... syimah ada tambah order lagi 4 helai... fuhhhh... smlm aku g beli benang untuk order terbaru syimah... harap2 dalam minggu ni siap la kot.. pastu aku pulun nak jahit beg rombus yat pula... kesian dia tunggu beg tu....




If interested kindly drop the email to ruzila_7174@hotmail.com
Yahoo massenger : zila_kasim

Contact no 013-9237174 / 013-3636174
http://galerikraf.blogspot.com/

0 comments:

Related Posts with Thumbnails