Terima kasih kepada semua pengunjung blog zilakasim..... mulai dari 22 feb 2010... zilakasim sudah bepindah ke www.zilakasim.com.... nanti klik gambar kat bawah untuk masuk blog baru ni ekkkk...... TQVM

About Me

My photo
I'm working lady but have interest in sewing.... Menjahit adalah terapi paling berkesan untuk aku hilangkan sifat panas baran... syukur ke hadrat ilahi

Wednesday, September 30, 2009

Buku buku buku

ni pasti buku beg


Ni buku yg pasal internet bisnes... berbaloi beli coz cam2 ilmu boleh dapat

Aku ni mmg tak boleh tengok buku... semua aku nak beli... kali ni aku beli buku pasal buat beg lagi... lagi satu aku beli cara bisnes kat internet... boleh aku jadikan panduan...menarik sungguh buku2 tu... macam2 idea aku dapat

If interested kindly drop the email to ruzila_7174@hotmail.com
Yahoo massenger : zila_kasim

Contact no 013-9237174 / 013-3636174
http://galerikraf.blogspot.com/

0 comments:

Related Posts with Thumbnails