Terima kasih kepada semua pengunjung blog zilakasim..... mulai dari 22 feb 2010... zilakasim sudah bepindah ke www.zilakasim.com.... nanti klik gambar kat bawah untuk masuk blog baru ni ekkkk...... TQVM

About Me

My photo
I'm working lady but have interest in sewing.... Menjahit adalah terapi paling berkesan untuk aku hilangkan sifat panas baran... syukur ke hadrat ilahi

Tuesday, September 1, 2009

Komen dari Nisa pasal Bernette 92E

Salam... ni dia komen dari nisa ekkk

lama la gak berkenan ngn menatang ni…tau2 kak zila agent dia..so, alhamdulillah ada rezeki, terus amik bernette e92c ngn mesin jait tepi dia….tersangat la kagum tgk teknologi mesin jait ni…tk sangka lak mesin jait ni ada function..yg plg best ..dia leh jln sendiri dgn tekan 1 button..tk yah nk tekan2 pedal cam bwk kete tu…hahaha….bile tekan je pedal …dia terus stop..maknanyer dia cam ada sensor la .. nk auto ke nk manual ke…yg plg syiok gak, jait lubang butang..pilih je la nk lubang pesen mana..tekan2…terus jln….tgk jela jarum tu turun naik….nk pasang bobbin pon senang..cam style brother…tak yah nk skoci bagai….sampaikan hubby pon dok nuntut skali ngn kak zila

dianyer jait tepi lak..leh jait halus tuk tudung…main tolak2 je kat tapak…tak yah terhegeh2 nk buka skru bagai…instruction nk pasang benang pon senang, sbb dia ada kaler2 step tu setiap benang.
terima kasih byk2 kat kak zila…dok layan aku dr kul 9 sampai 11 lebey…hhuhuhuhu…..

tak sabo nk blk layan mesin….ngn hubby ngn dija…hehehe

cuba2 nk pasang table dia...free u

cuba2 nk pasang table dia...free u

sabo je kak zila ngajo aku....

sabo je kak zila ngajo aku....

mesin jait tepi..ada 4 benang

mesin jait tepi..ada 4 benang

kerana menda ni, aku dh bungkus mesin janome aku...hehehe

kerana menda ni, aku dh bungkus mesin janome aku...hehehe

yg plg best lagik..kak zila pinjamkan buku n magazine jepun dia…tersangat la happy nyerr…
mekasey byk2 kak zila…u r the best…..nmuuuuaaaahhhhhhh… :D



If interested kindly drop the email to ruzila_7174@hotmail.com
Yahoo massenger : zila_kasim

Contact no 013-9237174 / 013-3636174
http://galerikraf.blogspot.com/

0 comments:

Related Posts with Thumbnails