Terima kasih kepada semua pengunjung blog zilakasim..... mulai dari 22 feb 2010... zilakasim sudah bepindah ke www.zilakasim.com.... nanti klik gambar kat bawah untuk masuk blog baru ni ekkkk...... TQVM

About Me

My photo
I'm working lady but have interest in sewing.... Menjahit adalah terapi paling berkesan untuk aku hilangkan sifat panas baran... syukur ke hadrat ilahi

Monday, August 10, 2009

Satu permintaan dari Zilakasim


Salam kepada pengunjug blog saya, 1st saya x nak menyinggung sape, kalu bahasa saya ni kasar, maafkan saya yaaaa... cuma nak luahkan sahaja agar hati saya tenang... saya rasa terkezut dan sedih sikit coz ada terjumpa gambar mesin jahit epal (gambar tu mmg x cun pun, brg bersepah kat belakang) kat blog orang lain... yg sedih nama pun nak sama juga, tapi apa pun saya redha dan maafkan... gambar tu x de kat blog ni, saya paste gambar tu kat Forum WMC.. kat forum lain ada juga... mungkin Allah nak uji saya atau ada kesilapan yang saya lakukan tanpa sedar dan ini mungkin balasan daripadaNya...

Untuk pengetahuan semua, saya tak kisah ambil gambar saya tetapi cuma satu je permintaan saya, boleh tak inform saya by email atau blog, sbb tu saya x letak watermark kat gambar... bagi saya mungkin ada yang nak paste kat blog mereka.... apa2 pun saya redha dan maafkan semua...saya tak nak emosi control diri saya, biar akal yang control.... heheeheheh...

prinsip saya satu jeee
HIDUP MESTI HAPPY, BELAJAR UNTUK JADI PEMAAF & JANGAN JADI PENDENDAM, SBB TU SEMUA BOLEH MEMUDARATKAN DIRI SENDIRI...

If interested kindly drop the email to ruzila_7174@hotmail.com
Yahoo massenger : zila_kasim

Contact no 013-9237174 / 013-3636174
http://galerikraf.blogspot.com/

2 comments:

asmaa on August 10, 2009 at 5:08 PM said...

subhanallah...
ada lagi ker yg aniaya akak...
kat mana ia guna gambar akak tu...

zilakasim on August 10, 2009 at 5:25 PM said...

asma... x pe la, redha je n maafkan dia, mungkin dia baru nak belajar kot

Related Posts with Thumbnails