Terima kasih kepada semua pengunjung blog zilakasim..... mulai dari 22 feb 2010... zilakasim sudah bepindah ke www.zilakasim.com.... nanti klik gambar kat bawah untuk masuk blog baru ni ekkkk...... TQVM

About Me

My photo
I'm working lady but have interest in sewing.... Menjahit adalah terapi paling berkesan untuk aku hilangkan sifat panas baran... syukur ke hadrat ilahi

Tuesday, August 25, 2009

24 Projek Epal

Sesiapa yang beli mesin epal akan dapat kursus setahun, yuran percuma cuma perlu bahan jahitan sahaja... disinilah aku bermula mengenali dunia jahitan iaitu dari zero hinggalah aku pandai buat bisnes.... so sape2 yg rasa2 ada rasa minat nak belajar jahit, boleh email ekkk, nak beli mesin jahit pun boleh juga.... x rugi tau ada mesin jahit kat rumah, inilah pengalaman aku.. pagi tadi selepas sahur pun aku dapat siapkan tudung untuk Kak Sam dari Trengganu







If interested kindly drop the email to ruzila_7174@hotmail.com
Yahoo massenger : zila_kasim

Contact no 013-9237174 / 013-3636174
http://galerikraf.blogspot.com/

0 comments:

Related Posts with Thumbnails