Terima kasih kepada semua pengunjung blog zilakasim..... mulai dari 22 feb 2010... zilakasim sudah bepindah ke www.zilakasim.com.... nanti klik gambar kat bawah untuk masuk blog baru ni ekkkk...... TQVM

About Me

My photo
I'm working lady but have interest in sewing.... Menjahit adalah terapi paling berkesan untuk aku hilangkan sifat panas baran... syukur ke hadrat ilahi

Sunday, August 9, 2009

Kain awning tudung DIY


Aku ni pantang jumpa kain yg cun2, mesti nak beli.... aku berkenan kain cotton ni... so aku quater bagi setiap color... nanti aku nak buat awning tudung... so sape2 yg terasa nak beli balance tu boleh email aku yaa... aku jual RM4 sekeping...

If interested kindly drop the email to ruzila_7174@hotmail.com
Yahoo massenger : zila_kasim

Contact no 013-9237174 / 013-3636174
http://galerikraf.blogspot.com/

1 comments:

Eika Jamaludin on March 16, 2011 at 11:49 PM said...

eika
saya nak tanya dalam awning 2 buh ape arr???
kenapa bleh jadi keras....pakai pita ape???
dimana bleh saya cari???

Related Posts with Thumbnails