Terima kasih kepada semua pengunjung blog zilakasim..... mulai dari 22 feb 2010... zilakasim sudah bepindah ke www.zilakasim.com.... nanti klik gambar kat bawah untuk masuk blog baru ni ekkkk...... TQVM

About Me

My photo
I'm working lady but have interest in sewing.... Menjahit adalah terapi paling berkesan untuk aku hilangkan sifat panas baran... syukur ke hadrat ilahi

Sunday, August 9, 2009

Crocs

hehehe... ini milik zilakasim


yg silver pink tu untuk ani and purple tu untutk adik bongsuku


yang ni nak bagi present for belated besday... hehehe


ini untuk adik2 lelaku faiz & bad

Hari ni aku dan adik2ku telah pergi memborong crocs kat Pasar OUG... member cakap tu kasut original.. kilang kat cina nak brankrupt... so semua jual murah2... apa lagi aku dan adik2 membeli 12 pasang semuanya... yg aku ambik gamabr ni yg utk adik2 kat kg... yg lain2 adik2 dah ambik.... mmg murah gila... adik iparku pun berkenan juga, dia suruh aku g beli next week kat dia.. harap2 ada jual lagi leee

If interested kindly drop the email to ruzila_7174@hotmail.com
Yahoo massenger : zila_kasim

Contact no 013-9237174 / 013-3636174
http://galerikraf.blogspot.com/

0 comments:

Related Posts with Thumbnails